Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2014 11:36 - Костов 2015
Автор: karina55 Категория: Политика   
Прочетен: 2444 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 20.12.2015 22:59


  • Чест му прави на Радан, че си носи кръста сам. ...(за гл. прокурор вметка, "не влизайте в обувките на гл. прокурор", т.е. той не дирижира Р. Кънев) И хубаво е да си носи кръста, защото той го прави с чест. Сега, ТОВА МОЖЕ, ТОВА ПРАВИ, в много очи той се държи адекватно, други не го харесват, трети го считат за глупак...
    – Вие харесвате ли го?
    Аз съм с ДСБ, аз гласувам за ДСБ и няма нужда да ми се задава този въпрос.
    – Независимо от политическото р-во?
    Но няма нужда да ме питат мен във вземането на някакво решение, че аз да ги подкрепя, щото аз съм участвал...
    – Ако той вземе решение, което подлага на риск вашата партия?
    Чуйте ме, аз гласувам, защото вярвам. 
    – В ценности?
    Вярвам, затова гласувам.
    – В ценности вярвате?
    Да, разбира се.
    – Ако той подложи обаче на риск ценностите на вашата партия, няма ли все пак комуникация да има?
    Ами то там има партия, цяла партия, те ще се съберат, те ще решават. Сега... той не е сам.
    – Не желаете по никакъв начин да помагате на ближните си съпартийци?
    ПОМАГАМ. Е, ТОЧНО ПОМОГНАХ СЕГА, СПОРЕД МЕН. В МОИТЕ ПРЕДСТАВИ СЪМ ПОМОГНАЛ. БЕЗ ДА ПРЕЧА. БЕЗ ДА ПРЕЧА И БЕЗ ДА НАМАЛЯВАМ НАПРЕЖЕНИЕТО, защото най-здравословното за политика е да взема сам решенията и да носи отговорност. Нещо, което не се случва в Б-я на никой.
    – Съгласен съм. Вие го правехте това. Сега да ви направя комплимент, Вие го правехте това, когато бяхте министър-председател. Взимахте си решения и носехте отговорност.

    *** *** ***
    Един любопитен момент към 11:40 мин. от записа: 
    – С няколко думи обяснете. Като повод вземете това, което в публичното пространство изявени фигури твърдят за Вас.

    Има хора, които неистово мислят, че са прави. Неистово са убедени, че са прави. И когато видят много силно аргументирана позиция с/у своята правота изпадат в паника и стават най-яростни противници на този, който опровергава тяхното собствено чувство за правота. Разбирате ли?
    Ами ето това се случва на много хора, когато се сблъскат с фактите. Аз обикновено говоря фактически обстоятелства, аз не заливам тук с интриги, с омраза и прочие. Но това, когато се случи, това е фрустрация и това създава огромно напрежение у много хора, а аз съм човек, който не мълчи. Казвам си това, което мисля и казвам как виждам фактите. Освен това аз съм куражлия, винаги мога да кажа това, което мисля. Въобще не ме е страх нито от Давутоглу, нито от Путин, нито от тука, който и да било. Докато огромната част от хората се страхуват, те не смеят да кажат нито дума напряко...

    *** *** ***
    И финала на интервюто:
    ...
    Ние (тези, които сме на снимката) пренесохме от някъде до някъде едни много тежки събития. Ние бяхме тук по времето на януарските събития 1996 и 1997, всичко това мина през нашите плещи. Ако някой се сети, да отдаде дължимото, ако не се сети, здраве!
    – Мисля, че много хора отдават дължимото.
    Не знам.
    – Къде с добро, къде с лошо. Дано да е само с добро.
    Да, нека да отдават злото. ... Злобата убива първо този, който я изповядва, трябва това да знаях хората. ... Може да ви се стори странно, но аз целият този кръст още по времето на тази снимка с всичките години съм знаел, че ще ми се случи. Знаех го много добре!
    БНТ   ............http://clubz.bg/32131-kostov_predsrochni_izbori_shte_stabilizirat_stranata







Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: karina55
Категория: Други
Прочетен: 1675046
Постинги: 84
Коментари: 1076
Гласове: 288
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930