Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2013 23:29 - Аз с Кунева, ни съюз, ни блок правя
Автор: karina55 Категория: Политика   
Прочетен: 2178 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 25.02.2014 17:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

На другите които упорито поставят знак за равенство между Кунева & Меркел и политическата ситуация в България & Германия, няма и да отговарям, защото имат не дупки а бездни от пропуски щом говорят такива глупости. 
Умозаключението, че щом Кунева не пропагандирала миналото, значи "де факто" рабетела за бъдещето е нещо като - щом не слушам чалга значи слушам опера, т.е. бегло предположение, не факт! 
Ако мога да синетезирам твърденията ви дотук разбрах, че Кунева била политик от световна класа, че едва ли не на нея дължим членството си в ЕС, някои от вас паднаха дотам да защитават "дори големите комунисти от преди 1989" че не били истински комунисти, а други ми дават Симеон за пример, как се бил прегърнал с убийците на чичо си, та ние сега с Кунева ли да не можем! Има ли нещо, на което не сте готови, за да защитите тезата си?
Осъзнайте се хора! Тази всеядност да слугувате по Алековски на всеки за да останете в светлината на прожекторите ще ви провали, както провали СДС след 2001 в опитите им макар и несполучливи да се коалират с НДСВ а после с ГЕРБ

Е как "чутото и записаното е ОБРАТНО на това, което пропагандират Станишев и Сидеров, значи този политик ДЕМОНСТРИРА, че мисли обратното" като 2007 Кунева лично се намеси като еврокомисар в конкурса за шеф на Информационния център на Европейската комисия в София и парашутира там Зинаида Златанова на договор за 6 години с петцифрена заплата в евро, а бащата на Златанова и учредител на ДБГ? Кунева затвори набързо глава Енергетика и блоковете в Козлодуй, за да освободи път за Белене. Кунева е номинирана за еврокомисар от СТАНИШЕВ, и не ми казвайте, че не е имало други желаещи от БСП за този пост. Къде е ОБРАТНОТО на това което БСП прави? Като не помните записвайте си наистина! Съжалявам, че не споделям позитивността ви по отношение на Кунева, но не вярвам че едно механично обединение на партии за сметка на принципи ще има успех

За същото говорим Георги! Защо тогава се отвратихме от всеядността на някои в СДС, за коалиции на всяка цена, а сега оправдаваме подобен избор?

За тези които са пропуснали да прочетат коментарите но бързат да гадаят какъв ми бил проблемът с Кунева ето: "на мен тъстът на Кунева не ми пречи. Пречи ми фактът, че тя беше два мандата царстваща заедно с ДПС и БСП. Пречи ми подмяната, чрез която Прошков и Ангеличин представляват ДБГ в СОС, но са избрани с гласовете на ДСБ. Пречи ми това че Кунева има дълъг и ескалиращ опит в това да лъже и използва всички около себе си, за да се докопа до власт." "Бих дал шанс на партията й но докато Кунева не се оттегли като лидер не ме бройте в този РБ

Дългата политико-номадска биография на Кунева показва ясно, че тя НЕ Е ЕКИПЕН ИГРАЧ, а паразит. Няма да позволя гласът ми да бъде подменен, както стана с Прошков и Ангеличин, чрез които ДБГ употребява ПОЛИТИЧЕСКА ВЛАСТ за която никой не е ГЛАСУВАЛ доверие! По същият начин Кунева ще използва ващите гласове за да задоволява ЛИЧНИТЕ си амбиции и да представлява само и единствено себе си, вЕрвайте ми! И не ми вменявайте някаква вина че БСП щели да спечелят, защото те печелят благодарение на ПОДМЯНАТА която върви с пълна сила от 2001 насам и с която и вие очевидно свиквате и толерирате.Освен това влизането в парламента не може да бъде крайна цел, а начин за постигане на цели. И тук е мястото да попитам за целите на Кунева: 1) За или против Белене? 2) За или против лустрацията? 3) За или против МОЧА? 4) За или против валутния борд? Някой от вас може ли да даде отговор на тези въпроси? Знаете ли всъшност за какво гласувате?
Не Elena Spasova, на мен тъстът на Кунева не ми пречи. Пречи ми фактът, че тя беше два мандата царстваща заедно с ДПС и БСП. Пречи ми подмяната, чрез която Прошков и Ангеличин представляват ДБГ в СОС, но са избрани с гласовете на ДСБ. Пречи ми това че Кунева има дълъг и ескалиращ опит в това да лъже и използва всички около себе си, за да се докопа до власт.
Александър Даскалов

Кунева - котилото - https://sites.google.com/site/bgcoffe/meglena-kuneva


Подгответе се за успеха. Реформаторският блок ще печели всички следващи избори. Никога повече българско правителство няма да разединява хората, защото след Реформаторския блок всички правителства на Българи ще бъдат реформаторски. Никога повече български парламент няма да тръгва срещу европейската ориентация на България. Защото това ще е параламент със силна реформаторска група. Никога повече в Европарламента няма да извива глас българска омраза, защото там ксенофоби, популисти и политически ГМО няма да има - ще има реформатори.http://glasove.com/politika/33550-kuneva-reformatorskiqt-blok-shte-pecheli-vsichki-sledvashti-izbori







Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: karina55
Категория: Други
Прочетен: 1675200
Постинги: 84
Коментари: 1076
Гласове: 288
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930